Maxima pojišťovna hledá
Administrativního pracovníka odboru likvidace pojistných událostí 

 

MAXIMA pojišťovna, a.s. je česká pojišťovna, která působí na trhu třicet let a nabízí široké portfolio životních i neživotních pojistných produktů. Kromě klasických retailových a průmyslových pojistných produktů navazuje strategická partnerství s velkými korporacemi, pro které vytváří pojištění na míru.

Na naši centrální pobočku v Praze v Italské ulici hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku s proklientským přístupem a obchodním duchem.

Mám zájem

 

Pracovní náplň
  • registrace pojistných událostí v provozních systémech pojišťovny
  • příprava a kompletace spisů pro likvidátory škod, vyhledání pojistných smluv
  • administrativní zpracování výplat pojistných plnění
  • základní komunikace s klienty pojišťovny formou e-mailu, psaných dopisů atp. 
  • správa archivu škod v papírové formě (zakládání škodních spisů, jejich vyhledávání atp.) 
Požadujeme
  • SŠ vzdělání
  • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost  a chuť pracovat
  • dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook) 
  • praxe v pojišťovnictví výhodou, nikoli podmínkou
     
Očekáváme
  • pečlivost
  • aktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • samostatnost
  • týmového ducha a přátelské chování 
Nabízíme
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days, 211 Kč stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na naše produkty
  • firemní akce (vánoční večírek, teambuilding)
  • tvůrčí a přátelský kolektiv
  • káva, čaj, voda na pracovišti
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • práci v centrále pojišťovny na Praze 2
Nástup
  • Nástup možný ihned nebo dohodou.

V případě zájmu pošlete životopis a případný motivační dopis pomocí kontaktního formuláře nebo na e-mail: kariera@maxima-as.cz

Zasláním životopisu dáváte souhlas se zpracováním veškerých poskytnutých osobních údajů za účelem získání zaměstnání ve společnosti Maxima pojišťovna, a.s. a to podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.