Maxima pojišťovna hledá
Administrativního pracovníka odboru likvidace pojistných událostí
MAXIMA pojišťovna, a.s. je česká pojišťovna, která působí na trhu třicet let a nabízí široké portfolio životních i neživotních pojistných produktů. Kromě klasických retailových a průmyslových pojistných produktů navazuje strategická partnerství s velkými korporacemi, pro které vytváří pojištění na míru.
Na naši centrální pobočku v Praze v Italské ulici hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku s proklientským přístupem a obchodním duchem.
- registrace pojistných událostí v provozních systémech pojišťovny
- příprava a kompletace spisů pro likvidátory škod, vyhledání pojistných smluv
- administrativní zpracování výplat pojistných plnění
- základní komunikace s klienty pojišťovny formou e-mailu, psaných dopisů atp.
- správa archivu škod v papírové formě (zakládání škodních spisů, jejich vyhledávání atp.)
- SŠ vzdělání
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a chuť pracovat
- dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook)
- praxe v pojišťovnictví výhodou, nikoli podmínkou
- pečlivost
- aktivní přístup ke svěřeným úkolům
- samostatnost
- týmového ducha a přátelské chování
- práci na hlavní pracovní poměr
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days, 211 Kč stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na naše produkty
- firemní akce (vánoční večírek, teambuilding)
- tvůrčí a přátelský kolektiv
- káva, čaj, voda na pracovišti
- zajímavé finanční ohodnocení
- práci v centrále pojišťovny na Praze 2
- Nástup možný ihned nebo dohodou.
V případě zájmu pošlete životopis a případný motivační dopis pomocí kontaktního formuláře nebo na e-mail: kariera@maxima-as.cz
Zasláním životopisu dáváte souhlas se zpracováním veškerých poskytnutých osobních údajů za účelem získání zaměstnání ve společnosti Maxima pojišťovna, a.s. a to podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.