- Půjčku už mám sjednanou, ale chtěl bych si k ní sjednat i pojištění. Jak na to?
-
Stačí zavolat na naši klientskou linku +420 542 100 100. Naši operátoři pro Vás vše zařídí.
- Jaké typy pojištění si můžu sjednat?
-
Ke všem produktům si můžete sjednat Pojištění schopnosti splácet, ke kreditním kartám také Pojištění osobních věcí a zneužití karty.
- Do kdy mám pojišťovně oznámit pojistnou událost?
-
Na nic nečekejte a spojte se s pojišťovnou hned, jak to bude možné.
- Jak dlouho trvá vyřízení pojistné události?
-
Pojišťovna vyřizuje pojistnou událost co nejrychleji. Zákonná lhůta pro vyřízení pojistné události je maximálně 3 měsíce od jejího oznámení.
- Komu pojišťovna vyplatí peníze v případě pojistné události?
-
Pojišťovna vyplatí pojistné plnění na číslo účtu, které jste uvedl/a při oznámení pojistné události. V případě úmrtí zašle pojistné plnění do Home Creditu, který je použije na úhradu zbývajícího dluhu.
- Hlásím pojistnou událost, která se stala v zahraničí. Co mám dělat, když mám dokumentaci v cizím jazyce?
-
V tomto případě je třeba zajistit překlad do českého jazyka osobou oprávněnou k překladu úředních dokumentů.
- Mohu přestat hradit splátky úvěru, když oznámím pojistnou událost?
-
Ne, máte povinnost hradit splátky úvěru i po oznámení pojistné události a také po celou dobu trvání pojistné události. Pojišťovna totiž posílá pojistné plnění vám a vy ho následně použijete k úhradě splátek.
- Kdy mohu uzavřít toto pojištění?
-
Pojištění lze sjednat při podpisu úvěrové smlouvy nebo dodatečně na základě telefonické nebo písemné domluvy. V obou těchto případech musíte splňovat podmínky pro sjednání pojištění, vybrat si balíček pojištění a potvrdit všechna potřebná prohlášení.
- Co mám dělat v případě, že potřebuji provést změnu v pojistné smlouvě?
-
V tomto případě zavolejte na telefonní číslo +420 542 100 100.
- Jak postupovat při pojistné události?
-
Pojistnou událost nahlaste co nejdříve a to i v případě, že ještě nemáte všechny potřebné dokumenty. Nejrychleji a nejjednodušeji nahlásíte pojistnou událost prostřednictvím online formuláře. Detaily k hlášení pojistné události naleznete na stránce k hlášení škod k pojištění Home Credit.
- Jak postupovat při využití odkladu splátek?
-
Neprodleně oznamte pojistnou událost (např. pracovní neschopnosti, ztráty zaměstnání) pojišťovně na telefonním čísle +420 542 527 528 a požádejte o odložení splátky. Doložte vznik pojistné události dokumenty, pokud si je pojišťovna vyžádá (např. kopie potvrzení o vzniku pracovní neschopnosti, kopie potvrzení o evidenci na úřadu práce). Po odložení splátky vás bude Home Credit kontaktovat s dalšími informacemi.