Jaký je postup po nahlášení pojistné události?
Po náhlášení pojistné události pošleme nejpozději do 3 pracovních dnů email s číslem pojistné události.
Pokud budeme potřebovat doplnit nějaké další údaje či podklady, budeme Vás sami kontaktovat.
Poté, co budeme mít všechny potřebné doklady, rozhodneme o pojistné události do 10 pracovních dnů.
Pro rychlé vyřízení škody si připravte tyto dokumenty
-
Odcizení platební karty
-
- výpis z účtu, ke kterému je platební karta vydána, s vyznačením neoprávněných transakcí,
- kopii protokolu od Policie ČR či jiného orgánu činného v trestním řízení,
- doklad o úhradě poplatku za blokaci a vydání nové platební karty/nálepky (pokud je bankou vyžadován).
-
Ztráta platební karty
-
- výpis z účtu, ke kterému je platební karta vydána, s vyznačením neoprávněných transakcí,
- doklad o úhradě poplatku za blokaci a vydání nové platební karty/nálepky (pokud je bankou vyžadován).
-
Odcizení hotovosti
-
- Při odcizení hotovosti vybrané z účtu pojistníka nebo hotovosti bez dalších podmínek: výpis z účtu nebo kopii dokladu o vybrání odcizené hotovosti, případně čestné prohlášení o původu a hodnotě odcizené hotovosti.
- Při odcizení hotovosti loupeží nebo po nuceném výběru hotovosti pod hrozbou násilí: kopii protokolu od Policie ČR či jiného orgánu činného v trestním řízení - výpis z účtu nebo kopii dokladu o vybrání odcizené hotovosti.
- Odcizení nebo ztráta dokladů
-
- kopii žádosti o vystavení nových osobních dokladů nebo kopii dokladu o úhradě poplatků za vydání nových osobních dokladů (popř. duplikátů původních)
- Odcizení nebo ztráta klíčů
-
- kopii dokladů o pořízení nové věci
- Odcizení nebo ztráty tašky, peněženky
-
- kopii dokladů o pořízení nové věci,
- kopii dokladů o pořízení původní věci nebo čestné prohlášení o jejím pořízení a původní hodnotě.
- Odcizení mobilního telefonu
-
- kopii dokladů o pořízení původní věci a kopii dokladů o pořízení nové věci,
- kopii protokolu od Policie ČR či jiného orgánu činného v trestním řízení,
- potvrzení o blokaci mobilního telefonu umožňujících vložení SIM karty,
- v případě služební věci doklad od zaměstnavatele (musí obsahovat výši předepsané škody, doklad rozhodnutí zaměstnavatele, že jde o odpovědnost za škodu zaměstnance, potvrzení, že došlo k uhrazení škody zaměstnavateli).
- Ztráta mobilního telefonu
-
- kopii dokladů o pořízení původní věci a kopii dokladů o pořízení nové věci,
- v případě služební věci doklad od zaměstnavatele (musí obsahovat výši předepsané škody, doklad rozhodnutí zaměstnavatele, že jde o odpovědnost za škodu zaměstnance, potvrzení, že došlo k uhrazení škody zaměstnavateli).
- Odcizení jiné věci
-
- kopii dokladů o pořízení původní věci a kopii dokladů o pořízení nové věci,
- kopii protokolu od Policie ČR či jiného orgánu činného v trestním řízení,
- potvrzení o blokaci tabletu či chytrých hodinek umožňujících vložení SIM karty,
- v případě služební věci doklad od zaměstnavatele (musí obsahovat výši předepsané škody, doklad rozhodnutí zaměstnavatele, že jde o odpovědnost za škodu zaměstnance, potvrzení, že došlo k uhrazení škody zaměstnavateli).
- Ztráta jiné věci
-
- kopii dokladů o pořízení původní věci a kopii dokladů o pořízení nové věci,
- v případě služební věci + doklad od zaměstnavatele (musí obsahovat výši předepsané škody, doklad rozhodnutí zaměstnavatele, že jde o odpovědnost za škodu zaměstnance, potvrzení, že došlo k uhrazení škody zaměstnavateli).