- Potřebuji potvrzení o pojištění pro ambasádu. Je možné mi ho vydat?
-
K tomu účelu slouží pojistná smlouva, která obsahuje potvrzení o zaplacení. V případě jakýchkoli problémů s akceptací pojistné smlouvy pište na e-mail info@maxima-as.cz. Zároveň Komplexní zdravotní pojištění cizinců i Pojištění nutné a neodkladné péče splňuje všechny náležitosti, kterými jsou nutné k udělení povolení k pobytu. Mít sjednané pojištění je základní podmínkou pro vydání víza. Tato pojištění splňují podmínky stanovené zákonem č. 277/2002 Sb. a zákonem 326/1999.
- Kde najdu seznam smluvních zdravotnických zařízení Maxima pojišťovny?
-
Seznam smluvních zdravotnických zařízení je volně dostupný ZDE.
- Na jaké číslo mám zavolat v případě, když například potřebuji poradit, jakého lékaře mám navštívit?
-
V tomto případě kontaktujte asistenční službu EuroCross Assistance na telefonním čísle +420 296 339 685. Na toto telefonní číslo můžete volat nejen z České republiky, ale také ze všech zemí Schengenského prostoru. Asistenční služby jsou poskytovány nejen v češtině, ale také ve slovenštině, angličtině, němčině, francouzštině, španělštině, ruštině, ukrajinštině a vietnamštině.
- Právě jsem si sjednal pojištění cizinců a chci za něj zaplatit převodem. Jaké jsou platební údaje?
-
U smluv sjednaných online lze pojistné zaplatit pouze platební kartou. Při sjednání pojištění na pobočkách partnerů musíte zaplatit převodem. Částku prosím převeďte na toto číslo účtu 209855325/0300, variabilní symbol je číslo Vaší smlouvy, které naleznete v hlavičce smlouvy. Pro platby ze zahraničí je nutné vyplnit IBAN CZ59 0300 0000 0002 0985 5325 a SWIFT CEKOCZPP.
- Jakým způsobem mám u lékaře prokázat, že jsem pojištěný?
-
Identifikace pojištěného u lékaře lze provést prostřednictvím pojistné smlouvy nebo plastové kartičky, o jejíž vydání si můžete požádat na pobočce pojišťovny nebo u licencovaného partnera, u kterého jste uzavřeli pojištění. Některá smluvní zařízení umí platnost smlouvy ověřit přímo v systému pojišťovny. Smluvní lékařské zařízení si poté od pojišťovny vyúčtuje úhradu za poskytnuté lékařské ošetření, které je kryté v rámci pojištění.
- Co znamená krytí v zemích tranzitu?
-
Transitem se rozumí přeprava pojištěného z místa přechodného pobytu do státu, jehož je pojištěný státním příslušníkem nebo ve kterém má povolený pobyt. Doprava pojištěného do tohoto místa nesmí být delší než 24 hodin a musí být doložitelná cestovním dokladem nebo dokladem o nákupu pohonných hmot.
- Jsou stanoveny limity pojistného plnění?
-
Ano, u Komplexního zdravotního pojištění je min. limit plnění 400 000 EUR na jednu pojistnou událost. U Pojištění nutné a neodkladné péče cizinců je celkový limit plnění 60 000 EUR. Součástí je také nutné ošetření zubů v limitu 5 000 Kč a náklady na repatriaci nesmí přesáhnout částku 300 000 Kč u Nutné a neodkladné péče, resp. 400 000 EUR u Komplexního pojištění.
- Jakým způsobem probíhá řešení pojistných událostí v rámci zdravotního pojištění cizinců?
-
V případě, že jste navštívil/a lékařské zařízení a za ošetření zaplatil/a hotově, je nutné pojišťovně zaslat následující dokumenty:
originální doklad o zaplacení,
lékařskou zprávu,
číslo bankovního účtu,
vyplněné Oznámení škodné události ze zdravotního pojištění cizinců.
Dokumenty zašlete e-mailem na LPU@maxima-as.cz nebo poštou na adresu:
Maxima pojišťovna a. s.,
Likvidace pojistných událostí,
Italská 1583/24,
120 00 Praha 2 – Vinohrady
Můžete je také předat prostřednictvím svého zprostředkovatele.
- Může být na základě zdravotního pojištění cizinců od Maxima pojišťovny uděleno vízum?
-
Ano, může. Naše zdravotní pojištění cizinců splňuje všechny náležitosti, které jsou stanovené zákonem k udělení pobytu v ČR.
- Jedu do České republiky pracovat/studovat. Vztahuje se zdravotní pojištění cizinců i na pracovní/studijní pobyty?
-
Ano, toto pojištění Vás ochrání v případě, že se chystáte v České republice studovat nebo pracovat bez ohledu na délku pobytu. V rámci Komplexního pojištění máte kryté léčení nemoci nebo úrazu, repatriaci a preventivní ošetření.
- Jaká ošetření nejsou hrazena pojišťovnou?
-
Pojišťovnou není hrazena například návštěva lékaře za účelem odstranění klíštěte. Doporučujeme navštívit lékárnu, kde jsou k dostání pomůcky a přípravky k tomu určené. Přivolání zdravotní záchranné služby je hrazeno v případě, že je bezprostředně ohrožen život (kolaps, epileptický záchvat, úraz, porod).
- <
- Co je služba TeleMedic a kdy mám na ni nárok?
-
Služba TeleMedic je bezplatná konzultace s lékařem týkající se zdravotního stavu, příznaků onemocnění či informace o lécích, kterou lze využít nepřetržitě 24 hodin sedm dní v týdnu na tel. čísle +420 296 339 685. Konzultovat lze v češtině, angličtině, ruštině a ukrajinštině. Služba je součástí komplexního zdravotního pojištění cizinců MaxMedical ve variantě Exclusive.